söndag 7 juni 2009

Dags igen!!!!

ja då var det ett tag sen igen då, hmm är visst ganska dålig på det här men men. varit ett par fart fyllda veckor, massa sol massa regn o lite moln där emellan. Har varit o kollat in nya skateparken, tycker dock att den verkar lite snäv, va ju även tvungen att känna på den med uFos cykel, ojoj det höll på att gå illa *host* med tanke på att jag inte kan hihi. Och jag har testat på att rulla lite i rampen i parken med alldeles förstora inlines, ska då tilläggas att jag har inte ståt på ett par lines sen jag var 16 hehe, det gick lite så där, rammla massa men roligt som fan va det, o så va vi tvungna att leka lite i parken oxå. det e så skönt att känna sig som 14 igen ibland :D kan ju lova att jag e riktigt sugen på att börja cykla och åka lines :D











det har varit riktigt nice att vara ute i solen :D synd bara att det inte vara så länge, men lite bränna har man allt fått. Har mest spenderat mina dagar med mina underbara vänner, o det kan hända mycket konstiga men roliga saker med dom :D leka med uFo o Rob tha man e alltid en upplevelse, o det e ju tur att inte du e med jämt jenny så din kära pojkvän får leka med sin älskare ;)


mina söta pojkar *harkel* :)



the bunny shake
Har lekt en hel del med min snövit oxå :D hade en otroligt skoj kväll med dej Harry o Alexi. Wisky, vin, cigg och aladdin haha vilken kväll den hade inte kunna bli bättre :)




well thats it fore today nu ska ja fan sova får uppdatera mera i morgon *gäsp*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar