onsdag 6 maj 2009

Trött

ja då har man varit själv hemma ett tag, ingen att passa upp på förutom mig själv, o mammas byracka så klart. känns ganska skönt, varit helt slut i huvudet ett tag nu o känt mig helt orkeslös. Behöver verkligen lite tid för mig själv just nu vart alldeles för mycket den här helgen, nu orkar jag inte ge mer av mig själv, känns bara som man ger så mycket men får inte riktigt lika mycket tillbaka!! börjar dock komma upp lite på fötter igen va som en resa tillbaka i tiden i helgen en resa ja gärna slipper igen. Hade en riktigt trevlig o lugn kväll igår, kollade på Aladdin men snövit o uFo, vilken nostalgi tripp det va :D älskar den filmen, hela jag fylldes med glädje o lycka, kändes nästan som om man vart litet barn igen :D det bästa med den här filmen e att alla karktärer e helt klockrena, min favorit e juh självklart anden. O igår så kom vi fram till att vi har ju faktisk en vän som e lika rolig som anden men utan magin o det e du Robban :D Dinsney maraton snart det e vad vi alla behöver :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar